Rekordan broj gledalaca pratilo premijernu epizodu ‘Music Video’ na YouTube-u, dok su autorske pesme i spotovi šestoro finalista osvojili publiku širom Balkana!
Uzbudljivo muzičko takmičenje IDJShow dostiglo je vrhunac u svojoj drugoj sezoni, obarajući sve rekorde gledanosti u poslednjoj epizodi pod nazivom „Music Video #1“. Premijerno predstavljanje autorskih pesama i spotova finalista izazvalo je pravu euforiju među obožavaocima, a rezultati su i više nego impresivni.
Tokom prethodne nedelje, takmičari su se posvetili kreiranju svojih originalnih numera, a u „Back to the Future“ epizodi su im se pridružili takmičari iz prve sezone IDJShow-a, označivši završetak faze u kojoj su izvodili pesme drugih autora. IDJCoach-evi su dodelili poslednje bodove finalistima, nagradivši najbolje iz svojih timova, čime su postavljene osnove za uzbudljivu završnicu.
Na kraju prethodne epizode, svi glasovi koje su finalisti prikupili tokom takmičenja pretvoreni su u bodove na skali od 1 do 12, stavljajući sudbinu u ruke publike. Publika stupila na scenu, ocenjujući autorske pesme i spotove šest finalista koji su ih premijerno predstavili, dok će preostalih šest to učiniti u narednoj epizodi.
Voditelji Danica Nikolić i Džordži su najavili početak nove, 13. epizode IDJShow-a, pozivajući Coach-eve da se pridruže na stejdžu i komentarišu projekte na kojima su takmičari vredno radili.
Međutim, prava eksplozija usledila je nakon završetka takmičenja. Epizoda „Music Video #1“ postala je najgledanija uživo do sada na YouTube-u, okupivši impresivnih 37,200 gledalaca. Sa 237 hiljada pregleda nakon samo 12 sati, epizoda je postala trend na petom mestu u Makedoniji, sedmom u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori, devetom u Hrvatskoj, i osamnaestom u Sloveniji.
Na društvenim mrežama, novi video klipovi beleže 1,200,000 pregleda na Instagramu i 1,300,000 na TikToku. Posebno su se istakli pojedinačni spotovi takmičara, poput Đie sa „Nervni slom“ na 30. mestu u Crnoj Gori, Barbare Popović sa „Vatrenom“ na 24. mestu u istoj zemlji, i Đane sa pesmom „Ljubav“ na 28. mestu.
IDJShow ne samo da je postavio nove standarde u kvalitetu autorske muzike na Balkanu, već je i osvojio srca publike širom regiona, postavljajući nove rekorde gledanosti i trendova na online platformama. Ova sezona zasigurno će ostati upamćena po inovacijama, talentima i uzbuđenju koje je donela publici.
Sara Zinaić
Sara Zinaić se predstavila sa pesmom “Lolipop“ te njena pesma i spot broje za sada 95 hiljada pregleda i nalazi se na 29. mestu u trendingu u Srbiji.
Anđela Dekić Đia
Đia sa pesmom “Nervni slom“ se našla na 22. mestu u trendingu Srbiji, a njena pesma, koja ima 120 hiljada pregleda, našla se i na 20. mestu trending liste u Crnoj Gori, ali i 28. mestu u Bosni i Hercegovini.
Barbara Popović
Barbara Popović se predstavila pesmom “Vatrena“ i zauzela 20. mesto na trendingu u Srbiji sa 195 hiljada pregleda, dok se u regionu njena pesma našla na sledećim pozicijama na trending listama:
Crna Gora 17. mesto
Makedonija 9. mesto
Bosna i Hercegovina 24. mesto
Hrvatska 23. mesto
Tijana Trivić Zona
Zona je predstavila pesmu “Opasna zona“ i zauzela 26. mesto na trendingu u Srbiji sa 92 hiljade pregleda.
Đana Smajo
Đana pesmom “Ljubav“ se nalazi na 21. mestu na trendingu i ima 212 hiljada pregleda, a u zemljama u regionu je na sledećim pozicijama:
Crna Gora 18. mesto
Makedonija 25. mesto
Bosna i Hercegovina 22. mesto
Hrvatska 11. mesto
Aleksa Žikić
Aleksa sa pesmom “Kao da smo pali s marsa“ je zauzeo 28. mesto na trendingu u Srbiji sa 100 hiljada pregleda, dok je u Crnoj Gori takođe na 28. mestu i na 29. mestu u Makedoniji.
COOL radio