COOL radio je najjači radijski brend na Balkanu. Na internetu i satelitu je već jednu deceniju, a godinama unazad je najslušanija radio stanica na internetu na prostoru ex-yu i postala je nezaobilazna u svim prilikama koje podrazumevaju muziku za dobro raspoloženje. COOL radio emituje aktuelne pop i folk hitove, uz kratke govorne segmente koji su informativni, zabavni i sadržajni. Sa sloganom ”Radio broj 1 za aktuelne hitove” COOL radio svakog dana potvrđuje svoju lidersku poziciju zadajući standarde u kreiranju sadržaja i odličnom izboru muzike kao osnovne vrednosti radija kao medija.

#Svet


980023
Broj slušalaca

15
Procenat slušalaca

12
Share

172
Vreme slušanja (min)

#Srbija


174060
Broj slušalaca

12
Procenat slušalaca

8
Share

168
Vreme slušanja (min)

#prosečan slušalac COOL-a

infografik_nasi_slusaoci_1

Pol

60% Žene
40% Muškarci
21 Prosek godina

infografik_nasi_slusaoci_2

Zaposlenje

70% Studira
30% Zaposlen

infografik_nasi_slusaoci_3

Bračni status

Živi sam
ili sa roditeljima

infografik_nasi_slusaoci_4

Stambeno pitanje

Iznajmljuje
stan

infografik_nasi_slusaoci_5

Putovanje

Posećuje kocerte
Posećuje noćne klubove
Posećuje restorane brze hrane

infografik_nasi_slusaoci_6

Automobil

Ne poseduje
automobil
u vlasništvu

infografik_nasi_slusaoci_7

Internet

Koristi
svakodnevno
društvene mreže

infografik_nasi_slusaoci_8

Mobilni

Koristi
Smartfon
telefon

infografik_nasi_slusaoci_9

Obrazovanje

66% Srednja škola
32% Fakultet
<1% Osnovna škola

infografik_nasi_slusaoci_10

Prihodi

70.000 din
po domaćinstvu

#Naš asortiman ponuda


#reklame


Višedecenijska uspešna saradnja sa klijentima učinila je da sa njima negujemo i gradimo partnerske odnose od poverenja. 


Za komercijalni nastup klijentima je na raspolaganju klasičano emitovanje reklamnih spotova u okviru REKLAMNIH BLOKOVA koji se smeštaju na 15-om odnosno 45-om minutu ili na 20-om i 50-om minutu u toku jednog radijskog sata, u zavisnosti od biranih formata.


Za klijente koji žele, pored svega, da se posebno istaknu od ostalih komercijalnih partnera tu su PREMIUM POZICIJE ( samostalna seča) i one se nalaze na početku i na polovini punog sata. Cena ovih pozicija je 50% veća od cena regularnog emitovanja reklamnih spotova u standardnim reklamim blokovima.

#sponzorstva


Kroz sponzorstvo integrisani ste u program. Vaše poruke napravljene su kao deo programa. 


Svaka radijska emisija ima mogućnost zakupa sponzorskog paketa oglašavanja. Sponzor emisije se vezuje za određenu emisiju na određeni vremenski period (nedelja, mesec, godina) i tokom tog perioda dobija određeni broj komercijalnog pojavljivanja u okviru svake emisije. U zavisnosti od vrste i trajanja emisije svaki sponzor dobija određeni broj premium pozicija, najava i odjava u vidu co–brendinga, voditeljskih PR segmenata i sličnih komercijalnih formi koje su definisane cenovnikom.


Pored sponzorstava emisija dajemo mogućnost zakupa sponzorstva servisnih elemenata kao što su tačno vreme, vremenska prognoza i saobraćajni servis.

#Cenovnik


10sekundi

Mini

5/ 1 emitov.

Cena po jednom emitovanju

  • 10 sekundi
  • Termin:
    00-24
20sekundi

Small

7/ 1 emitov.

Cena po jednom emitovanju

  • 20 sekundi
  • Termin:
    00-24
30sekundi

Standard

9/ 1 emitov.

Cena po jednom emitovanju

  • 30 sekundi
  • Termin:
    00-24
40sekundi

Big

11/ 1 emitov.

Cena po jednom emitovanju

  • 40 sekundi
  • Termin:
    00-24
50sekundi

Maxi

13/ 1 emitov.

Cena po jednom emitovanju

  • 50 sekundi
  • Termin:
    00-24
60sekundi

Full

15/ 1 emitov.

Cena po jednom emitovanju

  • 60 sekundi
  • Termin:
    00-24

Popusti

5%

broj emitovanja
za 30 dana

  • od 1 do 30
8%

broj emitovanja
za 30 dana

  • od 31 do 60
15%

broj emitovanja
za 30 dana

  • od 61 do 90
20%

broj emitovanja
za 30 dana

  • od 91 do 120
25%

broj emitovanja
za 30 dana

  • od 121 i više

Prikazane cene su u EUR valuti i predstavljaju cenu pojedinacnog emitovanja jednog reklamnog spota u reklamnom bloku.
Obracun valute se vrši po srednjem kursu NBS. PDV od 20% nije uracunat u cenu.
Pozicioniranje reklamnog spota (kao prvog ili poslednjeg u reklamnom bloku) uvećava cenu +20%.
Emitovanje reklamnog spota u premium pozicijama (00 i 30 minut u satu) uvećava cenu +50%.
Tolerancija prekoracenja dužine spota je 10% na dužinu spota.
COOL radio emituje isključivo snimljene reklamne spotove.

Saradnja sa nama nije trošenje budžeta, nego isplativo ulaganje.

web-reklama

WEB reklama

Svaka reklamna kampanja realizovana na COOL radiju može biti upotpunjena reklamom i promocijom na radijskom veb-sajtu, kao i na oficijelnim stranicama radija na popularnim društvenim mrežama Facebook i Instagram.
social-reklama

Social reklama

Facebook, Instagram, Twitter, YouTube su danas marketinški kanali preko kojih se informacije najbrže prenose do vaših klijenata. Uživamo u digitalnom marketingu i ostvarivanju naših i vaših ciljeva. Svaki rezultat je ostvaren fokusiranim radom i individualnim pristupom pojedinačnom projektu.
1Radio pruža efikasno obraćanje ciljnoj grupi
Preko radija, obraćanje ciljnoj grupi je efikasnije jer različite radio stanice privlače različite slušaoce. Ovo omogućava oglašavaču da se selektivno obraća grupama koje ga najviše interesuju. Pored toga, zbog karakteristične teritorijalne pokrivenosti koju jedna radio stanica ima, brendovi mogu efikasnije da usmere svoje aktivnosti na ključne tržišne oblasti.
2Radio uvek stiže do ljudi tamo gde drugi mediji ne mogu
Većina radio slušalaca uz slušanje radija radi i nešto drugo. Ovo znači da reklama stiže do njih i kada su na putu do posla, i dok surfuju internetom, i pre izlaska petkom uveče itd. Danas, kada se radio sluša preko mobilnih telefona, MP3 plejera i interneta, snaga radio reklame je višestruko uvećana. Istraživanja pokazuju da će se slušalac mnogo lakše setiti reklame koju može da poveže sa nekom svojom drugom aktivnošću nego u suprotnom slučaju.
3Radio reklame se najređe izbegavaju
Istraživanja pokazuju da je na radiju, kao i u bioskopu, reklamu najteže izbeći - slušaoci retko menjaju stanice, te će svaka relevantna, kreativna ili intrigantna poruka do njih i stići. 78% ljudi utišava TV ili menja kanal kada počnu reklame, dok radio stanicu menja svega 16%.
4Radio stvara hitove
Kao što uspešna stanica od pesme može da napravi hit čestim ponavljanjem – to može učiniti i sa brendom koji promoviše! Radio upravo to i čini – reklame se najčešće ponavljaju na ovom mediju, a kao drugi razlog navodi se broj sati koje slušaoci provode uz radio – više od 14 sati nedeljno.
5Radio je "prijatelj"
Od svih medija, ljudi imaju "najemotivniji" odnos sa omiljenom radio stanicom. Radio format kakav je COOL radio, sluša se da bi motivisao, popravio raspoloženje, pobedio dosadu. Radio se doživljava prisno i "prijateljski" i ovo je vrlo vredan koncept za svakog potencijalnog oglašivača. Još veći efekat radio reklama ima kada probije okvire klasičnog reklamiranja i pojača se promocijama ili sponzorstvima.