#Svet
Broj slušalaca
Procenat slušalaca
Share
Vreme slušanja (min)
#Srbija
Broj slušalaca
Procenat slušalaca
Share
Vreme slušanja (min)
#prosečan slušalac COOL-a
Pol
60% Žene
40% Muškarci
21 Prosek godina
Zaposlenje
70% Studira
30% Zaposlen
Bračni status
Živi sam
ili sa roditeljima
Stambeno pitanje
Iznajmljuje
stan
Putovanje
Posećuje kocerte
Posećuje noćne klubove
Posećuje restorane brze hrane
Automobil
Ne poseduje
automobil
u vlasništvu
Internet
Koristi
svakodnevno
društvene mreže
Mobilni
Koristi
Smartfon
telefon
Obrazovanje
66% Srednja škola
32% Fakultet
<1% Osnovna škola
Prihodi
70.000 din
po domaćinstvu
#Naš asortiman ponuda
#reklame
Višedecenijska uspešna saradnja sa klijentima učinila je da sa njima negujemo i gradimo partnerske odnose od poverenja.
Za komercijalni nastup klijentima je na raspolaganju klasičano emitovanje reklamnih spotova u okviru REKLAMNIH BLOKOVA koji se smeštaju na 15-om odnosno 45-om minutu ili na 20-om i 50-om minutu u toku jednog radijskog sata, u zavisnosti od biranih formata.
Za klijente koji žele, pored svega, da se posebno istaknu od ostalih komercijalnih partnera tu su PREMIUM POZICIJE ( samostalna seča) i one se nalaze na početku i na polovini punog sata. Cena ovih pozicija je 50% veća od cena regularnog emitovanja reklamnih spotova u standardnim reklamim blokovima.
#sponzorstva
Kroz sponzorstvo integrisani ste u program. Vaše poruke napravljene su kao deo programa.
Svaka radijska emisija ima mogućnost zakupa sponzorskog paketa oglašavanja. Sponzor emisije se vezuje za određenu emisiju na određeni vremenski period (nedelja, mesec, godina) i tokom tog perioda dobija određeni broj komercijalnog pojavljivanja u okviru svake emisije. U zavisnosti od vrste i trajanja emisije svaki sponzor dobija određeni broj premium pozicija, najava i odjava u vidu co–brendinga, voditeljskih PR segmenata i sličnih komercijalnih formi koje su definisane cenovnikom.
Pored sponzorstava emisija dajemo mogućnost zakupa sponzorstva servisnih elemenata kao što su tačno vreme, vremenska prognoza i saobraćajni servis.
#Cenovnik
Mini
Cena po jednom emitovanju
- 10 sekundi
- Termin:
00-24
Small
Cena po jednom emitovanju
- 20 sekundi
- Termin:
00-24
Standard
Cena po jednom emitovanju
- 30 sekundi
- Termin:
00-24
Big
Cena po jednom emitovanju
- 40 sekundi
- Termin:
00-24
Maxi
Cena po jednom emitovanju
- 50 sekundi
- Termin:
00-24
Full
Cena po jednom emitovanju
- 60 sekundi
- Termin:
00-24
Popusti
broj emitovanja
za 30 dana
- od 1 do 30
broj emitovanja
za 30 dana
- od 31 do 60
broj emitovanja
za 30 dana
- od 61 do 90
broj emitovanja
za 30 dana
- od 91 do 120
broj emitovanja
za 30 dana
- od 121 i više
Prikazane cene su u EUR valuti i predstavljaju cenu pojedinacnog emitovanja jednog reklamnog spota u reklamnom bloku.
Obracun valute se vrši po srednjem kursu NBS. PDV od 20% nije uracunat u cenu.
Pozicioniranje reklamnog spota (kao prvog ili poslednjeg u reklamnom bloku) uvećava cenu +20%.
Emitovanje reklamnog spota u premium pozicijama (00 i 30 minut u satu) uvećava cenu +50%.
Tolerancija prekoracenja dužine spota je 10% na dužinu spota.
COOL radio emituje isključivo snimljene reklamne spotove.
Saradnja sa nama nije trošenje budžeta, nego isplativo ulaganje.
Social reklama
#5 razloga zašto se oglasiti na radiju
Radio je poseban
Radio ima posebne mogućnosti; stvara teško raskidive veze između slušalaca i programskog sadržaja. Stvara lični i emotivni odnos sa slušaocima, koji su ujedno Vaši kupci, korisnici usluga i klijenti. Cilj radija je da ih zabavi, informiše i poveže sa Vašim brendom. Radio svakodnevno nudi sadržaj koji svi vole – zabavu, muziku, nagrade, informacije. Radio stvara hitove i ključni je medij u prenošenju muzike do slušalaca. Kao što uspešna radio-stanica od pesme može da napravi hit, to isto može da učini i sa brendom koji promoviše.