COOL radio je najjači radijski brend na Balkanu. Na internetu i satelitu je već jednu deceniju, a godinama unazad je najslušanija radio stanica na internetu na prostoru ex-yu i postala je nezaobilazna u svim prilikama koje podrazumevaju muziku za dobro raspoloženje. COOL radio emituje aktuelne pop i folk hitove, uz kratke govorne segmente koji su informativni, zabavni i sadržajni. Sa sloganom ”Radio broj 1 za aktuelne hitove” COOL radio svakog dana potvrđuje svoju lidersku poziciju zadajući standarde u kreiranju sadržaja i odličnom izboru muzike kao osnovne vrednosti radija kao medija.

#Svet


1376055

Broj slušalaca


30

Procenat slušalaca


16

Share


151

Vreme slušanja (min)


#Srbija


195567

Broj slušalaca


17

Procenat slušalaca


4

Share


144

Vreme slušanja (min)


#Cenovnik


Vreme

sekundi0

cena po jednom emitovanju

  • 6 - 10 h
  • 10 - 21 h
  • 21 - 01 h
  • 01 - 06 h

Mini

10sekundi

cena po jednom emitovanju

  • 0,2
  • 0,3
  • 0,2
  • 0,1

Small

20sekundi

cena po jednom emitovanju

  • 0,4
  • 0,6
  • 0,4
  • 0,2

Big

40sekundi

cena po jednom emitovanju

  • 0,8
  • 1,2
  • 0,8
  • 0,4

Maxi

60sekundi

cena po jednom emitovanju

  • 1,2
  • 1,8
  • 1,2
  • 0,6

* Obračun valute se vrši po zvaničnom srednjem kursu NBS. Cene su izražene u EUR valuti bez PDV-a

#Prosečan slušalac COOL radija


Pol

51% Žene
49% Muškarci
32 Prosek godina

Zaposlenje

Zaposlen
Državna služba
Privatni sektor

Bračni status

Porodičan
2 dece
Deca mlađa od 15 god

Stambeno pitanje

Rešeno
Stan u vlasništvu
Rentira stan

Putovanje

Retko putuje
U Srbiji
Jedanput godišnje

Automobil

Poseduje
1 automobil
U vlasništvu

Internet

Koristi
Svakodnevno
Društvene mreže

Mobilni

Koristi
1 telefon
Smartfon

Obrazovanje

66% Srednja škola
32% Fakultet
<1% Osnovna škola

Prihodi

80.000 din
Po domaćinstvu
Ima štednju u banci

WEB reklama

Svaka reklamna kampanja realizovana na COOL radiju može biti upotpunjena reklamom i promocijom na radijskom veb-sajtu, kao i na oficijelnim stranicama radija na popularnim društvenim mrežama Facebook i Twitter.

Social reklama

Učlanite se u COOL radio grupu na mrežama Facebook i Twitter i svakodnevno pratite aktuelnosti i zanimljivosti uz više hiljada ostalih članova. Online podrška može da upotpuni svaku vašu reklamnu kampanju.

Saradnja sa nama nije trošenje budžeta, nego isplativo ulaganje.

1Radio pruža efikasno obraćanje ciljnoj grupi
Preko radija, obraćanje ciljnoj grupi je efikasnije jer različite radio stanice privlače različite slušaoce. Ovo omogućava oglašavaču da se selektivno obraća grupama koje ga najviše interesuju. Pored toga, zbog karakteristične teritorijalne pokrivenosti koju jedna radio stanica ima, brendovi mogu efikasnije da usmere svoje aktivnosti na ključne tržišne oblasti.
2Radio uvek stiže do ljudi tamo gde drugi mediji ne mogu
Većina radio slušalaca uz slušanje radija radi i nešto drugo. Ovo znači da reklama stiže do njih i kada su na putu do posla, i dok surfuju internetom, i pre izlaska petkom uveče itd. Danas, kada se radio sluša preko mobilnih telefona, MP3 plejera i interneta, snaga radio reklame je višestruko uvećana. Istraživanja pokazuju da će se slušalac mnogo lakše setiti reklame koju može da poveže sa nekom svojom drugom aktivnošću nego u suprotnom slučaju.
3Radio reklame se najređe izbegavaju
Istraživanja pokazuju da je na radiju, kao i u bioskopu, reklamu najteže izbeći - slušaoci retko menjaju stanice, te će svaka relevantna, kreativna ili intrigantna poruka do njih i stići. 78% ljudi utišava TV ili menja kanal kada počnu reklame, dok radio stanicu menja svega 16%.
4Radio stvara hitove
Kao što uspešna stanica od pesme može da napravi hit čestim ponavljanjem – to može učiniti i sa brendom koji promoviše! Radio upravo to i čini – reklame se najčešće ponavljaju na ovom mediju, a kao drugi razlog navodi se broj sati koje slušaoci provode uz radio – više od 14 sati nedeljno.
5Radio je "prijatelj"
Od svih medija, ljudi imaju "najemotivniji" odnos sa omiljenom radio stanicom. Radio format kakav je COOL radio, sluša se da bi motivisao, popravio raspoloženje, pobedio dosadu. Radio se doživljava prisno i "prijateljski" i ovo je vrlo vredan koncept za svakog potencijalnog oglašivača. Još veći efekat radio reklama ima kada probije okvire klasičnog reklamiranja i pojača se promocijama ili sponzorstvima.